Vem sköter den digitala arbetsplatsen?

jan 11, 2019 | Tips & Tricks

SENASTE INLÄGGEN

Office 365 och G-suite är två helt fantastiska tjänster. Tjänsterna gör det möjligt för en nystartad verksamhet att arbeta med dokument, sätta upp mail och lagra filer. Det finns även möjligheter för apputveckling, planeringsverktyg och mycket mer. Med en enda tjänst kan du skapa en näst intill komplett digital arbetsplats, med tillgänglighet vart du än befinner dig.

Med endast ett par personer i verksamheten är detta lätt att sköta på egen hand, men precis som under tidsperioden då man behövde hjälp i postrummet, med pappershantering och arkivering, så behövs det någon som driftar verksamhetens digitala arbetsplats. Vi är hjälpen.

Vi ser till att kunderna som kör 365 respektive G-suite väljer rätt tjänster och sedan konfigurerar vi dem utifrån deras behov. Dessutom är vi partnern som ser till att tjänsterna fungerar för användarna.

Kom i kontakt med oss

ANDRA RELATERADE INLÄGG

Så här länge bevaras det du raderar i Office 365!

SENASTE INLÄGGENHur länge som den data du raderar från Office 365 behålls av Microsoft har betydelse av två orsaker. Dels ger det en ångerfrist om man råkar radera saker av misstag, dels är det bra att veta ur tex GDPR synvinkel och för när man tittar på risker att...

läs mer
Share This