Vem sköter den digitala arbetsplatsen?

jan 11, 2019Tips & Tricks

SENASTE INLÄGGEN

Office 365 och G-suite är två helt fantastiska tjänster. Tjänsterna gör det möjligt för en nystartad verksamhet att arbeta med dokument, sätta upp mail och lagra filer. Det finns även möjligheter för apputveckling, planeringsverktyg och mycket mer. Med en enda tjänst kan du skapa en näst intill komplett digital arbetsplats, med tillgänglighet vart du än befinner dig.

Med endast ett par personer i verksamheten är detta lätt att sköta på egen hand, men precis som under tidsperioden då man behövde hjälp i postrummet, med pappershantering och arkivering, så behövs det någon som driftar verksamhetens digitala arbetsplats. Vi är hjälpen.

Vi ser till att kunderna som kör 365 respektive G-suite väljer rätt tjänster och sedan konfigurerar vi dem utifrån deras behov. Dessutom är vi partnern som ser till att tjänsterna fungerar för användarna.

Kom i kontakt med oss

ANDRA RELATERADE INLÄGG

Ta med datorn när man slutar sin anställning?

SENASTE INLÄGGENOm du överlåter en dator till en tidigare anställd behöver du göra två saker innan du lämnar ifrån dig datorn. 1. Se till den tidigare anställde kan spara undan all personlig icke jobbrelaterad information till en egen OneDrive/DropBox/GoogleDrive...

läs mer

Kontinuitetshanteringen bland företag haltar.

SENASTE INLÄGGEN Att förbereda sig för det okända är inte så svårt som man skulle kunna tro. För att förbereda sig på avbrott i IT drift behöver man svara på några frågor. 1. Vilka kritiska funktioner avgörande för företagets överlevnad? Rangordna.2. Vad är dessa...

läs mer
Share This